FR
FR
overzicht  |  faq  |  zoeken  |  registreer  |  log in
FR / Fantasyboeken / Robert Jordan / Opmerking boek 11 (Spoilers!!) Nieuw Topic   Nieuwe Reply
Topic starter Topic: Opmerking boek 11 (Spoilers!!)
Terry_Brooks
The King
Terry_Brooks is offline Door Terry_Brooks - Thursday 03 November, 2005 1:44  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage    

In boek 11 helemaal opt einde, Taim zegt tegen Pevara:

"Let the Lord of Chaos rule..."

Is dat niet hetzelfde zinnetje wat Demandred van Shai'tan te horen kreeg als zijnde zijn opdracht?
Nu ligt het misschien aan mij, maar moest Jordan niet hebben gezegd dat Taim Demandred niet is, dan zou dit toch wel een major clue zijn dat Taim Demandred wél zou zijn... toch?
Aan'allein
Dovie'andi se tovya sagain
Aan'allein is offline Door Aan'allein - Thursday 03 November, 2005 10:28  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote     

Wat je hier hebt gespoilerd is waarschijnlijkst de klap op de vuurpijl van boek 11, ik kreeg in elk geval rillingen toen ik het las.

spoiler: sellecteer het vlak om de spoiler zichtbaar te maken
Taim is niet Demandred. Verwacht wordt dat Taim één der nieuwe Dreadlords is van deze tijd, misschien zelfs een nieuwe Forsaken. Het is in elk geval wel duidelijk dat hij een deel van de Black Tower (letterlijk) in zijn macht heeft. Taim heeft verder heel lang de taint van zich af weten te houden toen hij er nog was, een teken dat hij misschien toch Forsaken is, aangezien de Dreadlords geen protectie tegen de taint ontvingen.

Ga naar: