Imagicon 2019 - Galaxy Masquerade!

In de wereld van het echte leven gebeurt natuurlijk ook een hoop. Dit forum is gewijd aan de zin en onzin van die wonderbaarlijke wereld..
Imagicon
Contacteer:

Imagicon 2019 - Galaxy Masquerade!

Berichtdoor Imagicon » 05 feb 2018, 21:26

Afbeelding

Tickets: https://wetickets.shop/385/899/ticketshop-imagicon.html

Tot 1 oktober 2018
Kinderen (4-12 jr) € 4,99
Young Adult (13-17 jr) € 10,00
Volwassenen € 15,00

https://youtu.be/eJZ87tW5e4w

Het heeft even wat langer geduurd dan verwacht voordat we de officiële aankondiging konden doen, maar nu is het dan eindelijk een feit: Op 26 januari 2019 zal de vierde Imagicon plaatsvinden, wederom in De Reehorst, in Ede! In de komende dagen zal de website verder aangepast worden en zodra de tickets beschikbaar zijn, zal dit bekend gemaakt worden. Verder zullen we contact opnemen met mensen die in voorgaande jaren iets in het programma van Imagicon hebben gedaan.

Mocht jij geen mailtje ontvangen in de komende week, neem dan contact met ons op. En zoals altijd geldt: Ben jij of ken jij iemand die een workshop of een lezing wil geven, of heb jij een idee voor een discussiepanel? Laat het ons weten! Zolang het past in de genres van Imagicon - SF, Fantasy, Horror & Comics - zullen wij elk idee in overweging nemen.

Tot ziens op Imagicon!
Laatst gewijzigd door Imagicon op 18 jul 2018, 14:42, 5 keer totaal gewijzigd.

Imagicon
Contacteer:

Re: Imagicon 4.0: 26 januari 2019

Berichtdoor Imagicon » 20 mar 2018, 13:21

Zo, maak je borst maar nat voor een lange, maar belangrijke post, want Imagicon is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers!

Wij zoeken mensen die een of meer van onderstaande taken op zich willen nemen. Houd er rekening mee dat, afhankelijk van de taak/taken, je per week toch wel minimaal twee uur kwijt bent aan een taak.

Waar zou je ons mee kunnen helpen? Nou, met...

- (PR) het bedenken en uitvoeren van promotieactiviteiten/campagnes (enquêtes opstellen/uitwerken, nagaan hoeveel succes een promotieactie heeft)
- (PR) contact zoeken en houden met andere evenementen voor standhuur/standruil
- (PR) contact leggen en onderhouden met externe partijen (accountmanagement); (denk hierbij aan e-mails beantwoorden en persberichten opstellen/versturen)
- het opzetten en houden van een veiling & loterij voor een goed doel; (het goede doel benaderen, veilingstukken verzamelen, lootjes regelen, etc.)
- het bedenken en (helpen bij het) maken/verzamelen/aanschaffen van aankleding;
(filmposters verzamelen, decorstukken maken, helpen met het neerzetten alles, etc.)
- contact leggen en onderhouden met mensen die een onderdeel van ons programma verzorgen; (panels, workshops, lezingen)
- (PR) het onderhouden van een of meer social media-kanalen

Wat vragen wij van je?
* Affiniteit met de genres SF, Horror, Fantasy en/of Comics
* Zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken
* Goed kunnen plannen en overzicht houden
* Praktische instelling (je weet van aanpakken)
* Voor PR-gerelateerde taken (verschilt per taak):
- Zelf het initiatief durven nemen
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Communicatief vaardig zijn/niet verlegen
- Interesse in trends en ontwikkelingen op het gebied van SF, Horror, Fantasy en/of Comics
- Goede beheersing van de Engelse taal

Wat biedt Stichting Imagicon?
1.) Je bent onderdeel van een team van enthousiaste mensen.
2.) Je krijgt voor een groot deel creatieve vrijheid en er is aandacht voor jouw ideeën.
3.) Je krijgt een grote mate van zelfstandigheid.
4.) Je ontmoet nieuwe mensen met dezelfde interesses.
5.) Je doet ervaring op op het gebied van PR, communicatie, samenwerking, planning, etc.
6.) Gezelligheid!

Interesse in een of meer van deze taken? Stuur een e-mail met jouw gegevens en een korte motivatie & introductie naar info@imagicon.nl.

Alvast bedankt!

Imagicon
Contacteer:

Re: Imagicon 4.0: 26 januari 2019

Berichtdoor Imagicon » 30 mar 2018, 17:35

Pssst... Even tussen ons.

Op 1 april zullen we iets interessants aankondigen. Iets dat te maken heeft met tickets.

Nee, het is géén grap, dat verzekeren we jullie. Houd Facebook en de website dus goed in de gaten!

Afbeelding

Imagicon
Contacteer:

Re: Imagicon 2019 - aankondiging op 1 april!

Berichtdoor Imagicon » 31 mar 2018, 20:08

Zeg, over morgen, hè? Ik zeg alleen maar: 11,11.
Voor de vroege vogels.

En op? Da's helaas op.

Imagicon
Contacteer:

Re: Imagicon 2019: 1 April-actie, tickets €11,11!

Berichtdoor Imagicon » 01 apr 2018, 11:36

Goedemorgen iedereen! De ticketverkoop is gestart, op deze mooie 1 april-dag (Fijne Pasen!), met een Vroege Vogel-tarief van €11,11!

De korting geldt alleen vandaag en er zijn slechts 111 van deze tickets beschikbaar. Wees er dus snel bij, en tot ziens op Imagicon!

https://wetickets.shop/385/899/ticketshop-imagicon.html

Afbeelding

Imagicon
Contacteer:

Re: Imagicon 2019 - Tickets for sale!

Berichtdoor Imagicon » 18 jul 2018, 14:42

Dames en heren, bij deze: de officiële aankondiging voor de Galaxy Masquerade!

So you think you can cosplay?

Denk je dat je hebt wat wij zoeken? Krijg je altijd complimenten van andere mensen over hoe goed jouw cosplay lijkt op het origineel? Staan mensen versteld als jij langs komt lopen en zeggen ze dat jij gewoon dat karakter uit Game of Thrones, Star Wars of Supernatural gewoon bént? Of wie weet ben jij wel een kei in het maken van outfits en/of props en wil jij die graag (laten) showen?

Is jouw antwoord een volmondig ‘JA!’ op één of meer van deze vragen, dan is Imagicon naar jou op zoek! Blaas het stof van die props, haal de pruiken uit de kast, tover jezelf om tot jouw favoriete karakter… en ga vervolgens achter de pc zitten om je vandaag nog in te schrijven!

https://imagicon.nl/galaxy.htm

Imagicon
Contacteer:

Re: Imagicon 2019 - Galaxy Masquerade!

Berichtdoor Imagicon » 31 jul 2018, 15:49

Waar Jacco Heerdt terug zal keren als presentator in de theaterzaal zal onze presentatrice van 2016, Ashley Borst, in 2019 plaats nemen in de jury van de Galaxy Masquerade!

Hieronder stelt zij zich voor.

"Mijn naam is Ashley, aka Asha Cosplay, en wellicht herkennen jullie mij nog van de vorige editie van Imagicon waar ik de cosplaywedstrijd organiseerde en samen met Jacco het theaterprogramma presenteerde. Dit keer draag ik het stokje over aan Rosanne en neem ik plaats als jurylid tijdens de Galaxy Masquerade!

Ik cosplay inmiddels al 6 jaar en mijn repertoire bevat vooral villains, maar tegenwoordig ook superhelden en mythologische/fantasy personages. Als entertainer vind ik het heerlijk om op een podium te staan en te performen, waardoor ik al aan meerdere cosplaywedstrijden heb meegedaan. Ik weet dus heel goed hoe jullie straks voelen op dat podium. ;-)

Waar ik op ga letten tijdens de Galaxy Masquerade zijn de originaliteit en effectiviteit van de acts en de technieken die gebruikt zijn voor het maken van de kostuums. Hoe goed zet jij je personage neer en welk verhaal breng je over naar het publiek? Welke technieken heb je gebruikt in jouw kostuum waardoor het lijkt alsof het direct uit zijn/haar wereld komt?

Ook vind ik het altijd leuk om te weten wat iemand heeft geleerd van het werken aan zijn/haar cosplay! Ik ben benieuwd naar alle cosplays en acts die jullie gaan showen!

See ya op 26 januari!"

https://imagicon.nl/galaxy.htm

AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Het Hier en Nu”