FR
FR
overzicht  |  faq  |  zoeken  |  registreer  |  log in
FR / Het Hier en Nu / De Gelagkamer / Dingen die je vandaag voor het eerst gedaan hebt Nieuw Topic   Nieuwe Reply
Topic starter Topic: Dingen die je vandaag voor het eerst gedaan hebt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Lyaes
Lyaes is offline Door Lyaes - Sunday 10 January, 2010 17:26  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage  MSN Messenger  

quote:
Halmaethor schreef op 09 January 2010 22:32:
heb vandaag voor het eerst iets gewonnen met de loterij op de nieuwjaars receptie van de muziekvereniging xD een zak tulpenbollen en een uitnodiging voor een gratis bezoek aan het Streekmuseum van de Krimpenerwaard voor 2 personen mét ene gratis kopje koffie/thee. echt helemaal jottem

xD

-Jean-Paul Sartre
Arasjie The stormdragon
Calenalda - green tree
Arasjie The stormdragon is offline Door Arasjie The stormdragon - Sunday 10 January, 2010 19:16  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage ICQ Nummer MSN Messenger  

Niet vandaag maar gisteren voor het eerst met winterbanden gereden. Die dingen geven dus echt meer grip ^.^
Maar nou kan k niet meer driften op de sneeuw

The problem with atheism? Who do you scream to when having an orgasm.
Banath
Strength And Honor
Banath is offline Door Banath - Monday 01 February, 2010 12:32  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote     

Nou eigenlijk was het dat de gehele afgelopen week, maar voor het eerst gesnowboard met sprongen vooruit gegaan

Halmaethor is offline Door Halmaethor - Monday 01 February, 2010 13:55  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage  MSN Messenger  

Ik ben vandaag voor het eerst flauwgevallen. Ik moest bloed prikken en ik zat nog half te slapen en ik had nog niks gegeten of gedronken want ik moest nuchter zijn. Gaat dat mens mij prikken, prikt ze in een spier, hetgeen dus fucking pijn deed waardoor ik, in combinatie met alle omstandigheden, flauwviel. Dus mn ouders zijn me op komen halen met de auto xD terwijl we echt 3 minuten lopen van dat prikgebeuren af wonen en nu moet ik woensdag weer, maar dan ga ik naar een andere waar ze zo'n stoel hebben dat je ook kan liggen ed.
Zo.

"Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen. Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij."
Openbaring 21:4
Bregtje
Bregtje is offline Door Bregtje - Monday 01 February, 2010 16:51  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote     

quote:
Arasjie The stormdragon schreef op 10 January 2010 18:16:
Niet vandaag maar gisteren voor het eerst met winterbanden gereden. Die dingen geven dus echt meer grip ^.^
Maar nou kan k niet meer driften op de sneeuw

Ieder z'n hobby's hè?

So let us not talk falsely now, the hour is getting late."
Arasjie The stormdragon
Calenalda - green tree
Arasjie The stormdragon is offline Door Arasjie The stormdragon - Thursday 04 February, 2010 14:15  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage ICQ Nummer MSN Messenger  

hehe, yup
Ben er ondertussen ook al weer in geslaagd te driften met sneeuwbanden XD

Yentl
Et alors?
Yentl is offline Door Yentl (Fr Poeet) - Thursday 04 February, 2010 18:20  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote     

Een leerling op zijn plaats gezet in de les. En daar een applaus voor gekregen van de rest van de klas. Moeha!

Een beetje stoer doen tegen mij. Wat denken ze wel. Puh. Pubers.

Lucilla is offline Door Lucilla - Thursday 04 February, 2010 18:30  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage ICQ Nummer MSN Messenger  

goedzo!

Arasjie The stormdragon
Calenalda - green tree
Arasjie The stormdragon is offline Door Arasjie The stormdragon - Saturday 06 February, 2010 1:26  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage ICQ Nummer MSN Messenger  

voor het eerst met de auto naar de carwash gegaan. Go me

Lady Absinthe
Lady Absinthe is offline Door Lady Absinthe - Saturday 06 February, 2010 2:53  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage  MSN Messenger  

Vandaag voor het eerst te horen gekregen dat ik m'n propedeuse niet ga halen.. heel vervelend! En dat allemaal omdat de administratie van mijn uni zo'n rommeltje is dat ik geen flauw idee had wat ik moest doen.
Mephidro
Mephidro is offline Door Mephidro - Saturday 06 February, 2010 10:33  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote     

Geen flauw idee wat je moest doen???

Heb stiekem je signature gekaapt.. hoop dat je het leuk vond
Halmaethor
Halmaethor is offline Door Halmaethor - Saturday 06 February, 2010 13:58  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage  MSN Messenger  

quote:
Lady Absinthe schreef op 06 February 2010 1:53:
Vandaag voor het eerst te horen gekregen dat ik m'n propedeuse niet ga halen.. heel vervelend! En dat allemaal omdat de administratie van mijn uni zo'n rommeltje is dat ik geen flauw idee had wat ik moest doen.
dat probleem ken ik. kom je net van de middelbare school af (in mijn geval dan), moet je meteen alles zelf bedenken/regelen. is heel frustrerend, maar je komt er wel over heen

"Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen. Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij."
Briana
Briana is offline Door Briana - Saturday 06 February, 2010 18:11  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote   MSN Messenger  

Vandaag voor het eerst op een open dag van een middelbare school geholpen met een bordje "docent biologie" op Oh, en gister voor het eerst op de open avond gestaan.

Halmaethor is offline Door Halmaethor - Saturday 06 February, 2010 18:29  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage  MSN Messenger  

heb vandaag voor het eerst een reflectieverslag gemaakt xD man, wat een kutdingen zijn dat zeg

Arasjie The stormdragon
Calenalda - green tree
Arasjie The stormdragon is offline Door Arasjie The stormdragon - Monday 08 February, 2010 21:40  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage ICQ Nummer MSN Messenger  

Vandaag voor het eerst Daifuku (proberen) te maken
Conclusie: chocopasta werkt prima, abrikozen jam is een regelrechte ramp

Eerke
Fulltime GK Op
Eerke is offline Door Eerke (Mod, Beheer GK, Fr persoonlijkheid 2010) - Monday 08 February, 2010 21:46  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote   MSN Messenger  

Nouja het voor het eerst horen was al een tijdje terug, maar moest het nog stil houden. Maar als het goed word word ik over een tijdje oom.. en dit is voor het eerst dat ik het aan iemand anders vertel dan de mensen die het al wisten.. (Ik word oud snik)

Calenalda - green tree
Arasjie The stormdragon is offline Door Arasjie The stormdragon - Monday 08 February, 2010 21:49  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage ICQ Nummer MSN Messenger  

ach, ken zat mensen die al op jongere leeftijd dan jij oom of tante waren

Lucilla
Lucilla is offline Door Lucilla - Tuesday 09 February, 2010 9:24  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage ICQ Nummer MSN Messenger  

iets met voor de eerste keer in abu dabhi zijn. gaaap...

looney
looney is offline Door looney - Tuesday 09 February, 2010 11:51  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote   MSN Messenger  

vandaag weer voor het eerst aan het werk na een weekje snowboarden

Nicholls (Orcs trilogie)
Soms denk ik... meestal niet.
Halmaethor
Halmaethor is offline Door Halmaethor - Tuesday 09 February, 2010 12:33  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage  MSN Messenger  

quote:
Eerke schreef op 08 February 2010 20:46:
Nouja het voor het eerst horen was al een tijdje terug, maar moest het nog stil houden. Maar als het goed word word ik over een tijdje oom.. en dit is voor het eerst dat ik het aan iemand anders vertel dan de mensen die het al wisten.. (Ik word oud snik)
gefeliciteeeeerwd en zo oud word je niet hoor, ik was 7 toen ik tante werd xD

angel in the dark
angel in the dark is offline Door angel in the dark - Tuesday 09 February, 2010 12:52  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote     

Ik heb vandaag voor het eerst in een donkere trein gezeten. De lichten vielen uit toen we net Alphen uit reden en ze gingen dichtbij Bodegraven weer aan. Niet echt handig als je je voorneemt nog even wat schoolwerk te lezen in de trein.

aurora is offline Door aurora - Tuesday 09 February, 2010 15:37  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote   MSN Messenger  

Vandaag heb ik voor het eerst heel veel stickertjes op mijn rug geplakt gekregen.. allergie test.. Ik hoop dat er iets uit komt.

morgan is offline Door morgan - Monday 01 March, 2010 17:14  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote     

Vandaag voor het eerst in een auto gereden,
nou ja, gas gegeven en gestuurd dan

Eerke is offline Door Eerke (Mod, Beheer GK, Fr persoonlijkheid 2010) - Monday 01 March, 2010 17:29  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote   MSN Messenger  

Rijlessen begonnen? Nice.. hopen dat het goed gaat verlopen. Hoe vond je het?

valashain is offline Door valashain - Monday 01 March, 2010 17:35  Bekijk gebruikersprofiel Reageer met quote Bekijk de homepage    

Ik heb vandaag een Goodreads account aangemaakt. Ben er nu al achter dat ik Librarything veel aangenamer vind werken.

Ga naar: