|
looney
|
Door looney - Monday 25 January, 2010 9:27 |
|
|
| Iron Coffins van H.A. Werner, net voor de 2e keer gelezen. Het is het verhaal van de auteur als Uboat officier (hij kwin in 1941 bij de uboats en is een van de weinige die het heeft overleefd). |
|
_________________ Tolkien (In de Ban van de Ring, de Hobbit, de silmarilion)
Goodkind (Wetten vd Magie: deel 1 tm 11 + proloog)
Jordan (Rad des tijds Deel 1 tm 11 + proloog)
Nicholls (Orcs trilogie)
Soms denk ik... meestal niet. |
|
|
|
|
Jana
 |
Door Jana - Sunday 31 January, 2010 23:12 |
|
|
| Ik heb Exile's Return van Feist uit. Ik vond het een stuk leuker dan de voorgaande twee, vooral Magnus vind ik een leuk personage. Ik heb de Feist smaak weer te pakken en ga gelijk verder met het volgende deel, Flight of the Nighthawk. |
|
|
|
|
Ailuna
|
Door Ailuna - Thursday 04 February, 2010 15:22 |
|
|
Ik heb sinds mijn vakantie niet meer kunnen lezen !! echt door drukke werkzaamheden.
daarom ben ik nu nog bezig met de wetten van de magie ...boek 5 bijna uit.
Als dat uit is breek ik er even uit met "de donkere tijd deel 5" en de 2 nieuwe Karen Miller boeken...ehr..speaker for the gods en die nieuwe , naam is me even ontschhoten. |
|
|
|
|
|
|
Banath Strength And Honor
|
Door Banath - Sunday 07 February, 2010 14:48 |
|
|
Het Burgerlijk wetboek boek 3 en 5 !!!! Leren voor mondeling tentamen goederenrecht |
|
_________________ Why do we keep asking questions to the stars? |
|
|
|
Banath Strength And Honor
|
Door Banath - Sunday 07 February, 2010 21:52 |
|
|
| een stuk of 17 ofzo dus dat valt wel mee. maar wat er in staat is eecht ramp :S |
|
_________________ Why do we keep asking questions to the stars? |
|
|
|
Eldarion
 |
Door Eldarion - Tuesday 09 February, 2010 9:30 |
|
|
| De Oproep van de Nar uitgelezen en nu verder met De Gouden Nar (Robin Hobb). |
|
_________________ "A man can no more diminish God's glory by refusing to worship Him than a lunatic can put out the sun by scribbling the word "darkness" on the walls of his cell."
— C.S. Lewis — |
|
|
|
looney
|
Door looney - Wednesday 10 February, 2010 9:30 |
|
|
| Stieg Larsson's Millenium Trilogie nog maar eens een keer. Das gewoon erg goed. |
|
_________________ Tolkien (In de Ban van de Ring, de Hobbit, de silmarilion)
Goodkind (Wetten vd Magie: deel 1 tm 11 + proloog)
Jordan (Rad des tijds Deel 1 tm 11 + proloog)
Nicholls (Orcs trilogie)
Soms denk ik... meestal niet. |
|
|
The Dragon Reborn Lord of Chaos
 |
Door The Dragon Reborn - Saturday 13 February, 2010 16:49 |
|
|
The Sad Tale of the Brothers Grossbart, boek puur om de cover gekocht, wel aardig tot nu toe.
Cover:
 |
|
_________________ Soul of Fire, Heart of Stone, in Pride he Conquers, forcing the proud to yield. He calls upon the Mountains to kneel, and the Seas to give way, and the very Skies to bow. Pray that the Heart of Stone remembers Tears, and the Soul of Fire, Love. |
|
|
De herrezen draak Mangekyou Sharingan
 |
Door De herrezen draak (FR Boekenfreak + Fr Actionman 2010) - Saturday 13 February, 2010 18:29 |
|
|
| Steven Erikson tweede boek |
|
_________________ "If you want to kill me, despise me, hate me, and live in an unsightly way... Run, and cling to life, and then some day, when you have the same eyes as I do, come before me." |
|
|
valashain
|
Door valashain - Sunday 14 February, 2010 13:09 |
|
|
Ik heb Blackout van Connie Willis uit. Helaas een half verhaal maar wel een erg vermakelijk half verhaal. Ik wacht vol ongeduld tot the tweede helft van het boek gepubliceerd word in het najaar.
Ben er nog niet helemaal uit wat ik nu ga lezen. Waarschijnlijk Walking the Tree van Kaaron Warren. |
|
_________________ Val's Random Comments |
|
|
Jana
 |
Door Jana - Tuesday 16 February, 2010 10:26 |
|
|
| Fight of the Nighthawks uit, verder met Into a Dark Realm. Ik vind de boeken weer erg leuk, vooral Magnus, Caleb en Kaspar vind ik leuk om over te lezen en zelfs Talwin irriteert me niet meer nu hij niet meer constant de hoofdpersoon is. Nu vind ik hem wel komisch eigenlijk. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elean Mafkees!
 |
Door Elean - Thursday 25 February, 2010 15:00 |
|
|
Leest lekker weg he
The lost symbol van Dan Brown, ben al halverwege! |
|
_________________ Ich liebe alle Die, welche wie schwere Tropfen sind, eizeln fallend aus der dunklen Wolke, die uber den Menschen hangt: sie verkundigen, dass der Blitz kommt, und geh als Verkundiger zu Grunde. |
|
|
Briana
 |
Door Briana - Friday 26 February, 2010 21:30 |
|
|
| Vandaag begonnen in "path of daggers". |
|
_________________ "When you breathe, you inspire, and when you do not breathe, you expire." (Confucius)
Life is the future, not the past. |
|
|
|