GoT

Post hier alles wat je wilt posten over fantasy-, horror- of sci-fi films en series. Bovendien hebben we hier een heleboel Anime! Ook Tv tips kom je hier te weten.
Nagai

GoT

Berichtdoor Nagai » 11 okt 2016, 02:54

Ik vind dit echt een irritantie serie, ben ik de enige hierin?
Al die vermoeiende intriges, de cliffhangers die nogal soaperig aanvoelen. Het voelt sowieso ontzettend aan als een soap. Ik heb enkel seizoen 1 bekeken (toen heb ik het opgegeven) en het irriteerde mij dat het nooit echt heel erg spannend wordt, terwijl er heel veel dreiging is van undead, draken en grootschalige oorlog. En al die sex om je geboeid te houden, het ligt er iets te dik op wat mij betreft.

Ik snap het gewoon niet. Het is niet grappig, niet spannend, niet verrassend en ook niet echt bevredigend wat mij betreft. Alleen wellicht verslavend.

Zijn de boeken ook zo vervelend?

Duncan
Contacteer:

Re: GoT

Berichtdoor Duncan » 14 okt 2016, 13:16

Games of Thrones heb ik een tijd geleden al aan de kant gegooid.
Het was of je vijf kompleet verschillende boeken, die in verschillende tijdvakken, in totaal verschillende werelden door elkaar aan het lezen was. Daarna werden twee verhaallijnen die ook los van elkaar stonden in een boek gestopt en de rest in de volgende pil.
Ik heb dus niet de hele reeks gekocht of gelezen. Niet de moeite waard wanneer een verhaal ontaard in een warboel van verhaallijnen die los van elkaar staan.

Terug naar “Rollende Prenten”